Žiadne produkty
Kontaktujte nás v pracovných dňoch od 8.00 - 16.30 hod.
LH Partners s.r.o.
Nábrežie mládeže 563/57
94901 Nitra
IČO: 54442796
DIČ: 2121727619
Tel.: +421911752108, +421911359600
Mail: info@farbyalmani.sk
Obchodník nie je platcom DPH.
Pracovná doba:
Po-Pia 8.00 hod - 16.30 hod.
------------------------------------
1.2 Zmluvné strany sa dohodli, že spotrebiteľ odoslaním objednávky obchodníkovi potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy uzavreté na internetovej stránke eshopu www.farbyalmani.sk, ktorú prevádzkuje obchodníki, na základe ktorej obchodník dodá tovar prezentovaný na internetovej stránke eshopu www.farbyalmani.sk spotrebiteľovi (ďalej len kúpna zmluva) a na všetky vzťahy medzi obchodníkom a spotrebiteľom, vzniknuté pri uzatvorení kúpnej zmluvy a pri reklamácii tovaru.
1.3 Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
1.4 Tovar na internetovej stránke eshopu www.farbyalmani.sk - sú produkty, ktoré sa nachádzajú v ponuke spoločnosti LH Partners s.r.o., Nábrežie mládeže 563/57, 94901 Nitra, no firma nezaručuje ich okamžitú dostupnosť. Dostupnosť konkrétneho tovaru pre spotrebiteľa bude potvrdená mailom - záväzným Potvrdením objednávky.
2.1. Návrh na uzavretie kúpnej zmluvy zasiela spotrebiteľ obchodníkovi vo forme vyplneného a odoslaného
objednávkového formulára na internetovej stránke obchodníka, ktorým zaslal návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je odplatný prevod vlastníckeho práva k tovaru označeného spotrebiteľom za kúpnu cenu a za podmienok, uvedených v tejto objednávke (ďalej len „objednávka“).
2.2. Následne po odoslaní objednávky obdrží spotrebiteľ na svoju e-mailovú adresu automaticky vykonávané
oznámenie o objednávke s názvom Zhrnutie objednávky (ďalej len „Zhrnutie objednávky“). Na e-mailovú adresu spotrebiteľa môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
2.3. Zhrnutie objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii objednaného tovaru ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, množstve, cene, čísle objednávky, spôsobe doručenia, spôsobe platby, adresu doručenia, údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, číslo zápisu v obchodnom registri, tel. kontakt, email a pod.) prípadne iné údaje. Nie je však akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy.
2.4. Kúpna zmluva je uzavretá doručením Potvrdenia objednávky s názvom "Potvrdenie objednávky"v elektronickej podobe spotrebiteľovi.
2.5. Obchodník zašle na e-mailovú adresu kupujúceho informáciu o akceptácii objednávky s názvom "Potvrdenie objednávky" alebo v prípade nemožnosti dodania tovaru, zmeny ceny, prípadne iných komplikáciách atď. kontaktuje pred potvrdením objednávky spotrebiteľa a po dohovore s ním stanový ďaľší postup so súhlasom spotrebiteľa. Prípadne po kontakte so spotrebiteľom môže pristúpiť k zrušeniu objednávky, zaslaním emailu spotrebiteľovi s názvom "Objednávka zrušená".
2.6. Obchodník jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informoval pred odoslaním objednávky kupujúceho o predzmluvných informáciách, týkajúcich sa reklamačných,platobných, obchodných, prepravných a iných podmienkach.
2.7. Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to najneskór v deň zaslania záväzného Potvrdenia objednávky obchodníkom s názvom "Potvrdenie objednávky". Objednávku je možné stornovať písomnou formou (mailom alebo poštou). Potvrdenie o prijatí storna objednávky oznámi obchodník spotrebiteľovi písomnou formou ( mailom ).
3.1. Práva a povinnosti obchodníka
Obchodníki je povinný dodať na základe záväzného potvrdenia objednávky spotrebiteľovi tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu, zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal platné právne predpisy SR. Ďalej je obchodník povinný odovzdať najneskôr spolu s tovarom v písomnej alebo elektonickej forme všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru.
Obchodník má právo na riadne a včasné zaplatenie kúpnej ceny od spotrebiteľa za dodaný tovar.
3.2. Práva a povinnosti spotrebiteľa
Spotrebiteľ je povinný prevziať zakúpený alebo objednaný tovar, zaplatiť obchodníkovi dohodnutú kúpnu cenu v dohodnutej lehote splatnosti vrátane nákladov na doručenie tovaru, nepoškodzovať dobré obchodné meno obchodníka. Spotrebiteľ je povinný potvrdiť v dodacom liste prevzatie tovaru svojím podpisom alebo podpisom ním poverenej osoby. Spotrebiteľi má právo na dodanie v množstve, kvalite, termíne a mieste dohodnutom zmluvnými stranami.
3.3
Spotrebiteľi má právo stornovať objednávku bez poplatku, a to najneskôr v deň zaslania záväzného Potvrdenia objednávky obchodníka s názvom "Potvrdenie objednávky". Objednávku je možné stornovať iba písomnou formou (mailom alebo poštou). Potvrdenie stornovania objednávky oznámi obchodníki spotrebiteľa písomnou formou ( mailom ).
4.1. Obchodník je povinný splniť potvrdenú objednávku spotrebiteľa a dodať mu tovar v lehote uvedenej do 15 dní od potvrdenia objednávky. Spotrebiteľ je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré uviedol v objednávke ako adresu doručenia ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
4.2. Obchodník je oprávnený vyzvať spotrebiteľa na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.
4.3. V prípade, ak obchodník dopraví tovar spotrebiteľovi na miesto určené v kúpnej zmluve spotrebiteľa, spotrebiteľ je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti spotrebiteľa na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí spotrebiteľ, a to najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním spotrebiteľovi alebo odovzdaním tovaru na prepravu prvému prepravcovi alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
4.4. Vlastnícke právo na tovar prechádza na spotrebiteľa dodaním tovaru pod odkladacou podmienkou zaplatenia kúpnej sumy v plnej výške. Do doby prechodu vlastníckych práv z obchodníka na spotrebiteľa, ktorý má tovar v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný tovar na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako tovar obchodníka.
.
4.5. Spotrebiteľ je povinný skontrolovať zásielku, tovar, ako aj jeho obal hneď po doručení. V prípade, že spotrebiteľ zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný spotrebiteľ vyhotoviť záznam - reklamáciu o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktoré potvrdí dopravca. Vyžiadajte si telefonický kontakt na depo prepravcu, z ktorého Vám pošlú technika /poverenú osobu/, aby zhodnotil mieru poškodenia a vykonal s Vami zápis o poškodení zásielky. Reklamácia na tovar bude z našej strany uznaná iba v prípade nepoškodeného vonkajšieho obalu. Neakceptujeme reklamácie tovaru, ktoré sú evidentne poškodené prepravou.
4.6. Doba dodania na všetok tovar je 15 dní od potvrdenia objednávky obchodníkom.
4.7 Pokiaľ spotrebiteľ tovar neprevezme je obchodník oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar 3 osobe.
Obchodník dodáva tovar na adresu uvedenú v objednávke ako adresa dodania v rámci Slovenskej republiky prostredníctvom:
Pri objednávkach tovaru zo zahraničia obchodník zasiela tovar doporučene po tom, čo je na jeho účet pripísaná kúpna cena za tovar v zmysle faktúry doručenej spotrebiteľovi spolu s potvrdením objednávky. Poštovné bude pripočítané k cene tovaru v aktuálnej výške účtovanej kuriérskou spoločnosťou.
Platba:
V internetovom obchode www.farbyalmani.sk môže spotrebiteľ uhradiť kúpnu cenu týmto spôsobom:
5.1. Spotrebiteľ je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu tovaru uvedenú v objednávke vrátane nákladov na doručenie tovaru (ďalej len kúpna cena) formou dobierky v mieste dodania tovaru, dobierkou prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej kuriérske služby. Všetky ceny uvedené na stránke www.farbyalmani.sk sú konečné. Konečnú kúpnu cenu a súhrn objednávky si spotrebiteľ taktiež môže skontrolovať v prijatom e-maile s názvom Zhrnutie objednávky, alebo na stránke www.farbyalmani.sk po prihlásení sa k účtu v časti objednávky.
5.2 Spotrebiteľ je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu za dohodnutý tovar najneskôr pri prevzatí tovaru.
5.3 Dokladom o kúpe tovaru je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke, a ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list, pokiaľ sa záručný list nevystavuje osobitne, kedy bude k zásielke priložený.
5.4 V prípade, ak spotrebiteľ zaplatí obchodníkovi kúpnu cenu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve, spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a požadovať vrátenie kúpnej ceny len v súlade s platnými právnymi predpismi SR.
5.5 Prevádzkovateľ stránky si vyhradzuje právo na úpravu tlačových chýb, zmenu cien v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru a v prípade neoprávneného zásahu do obsahu stránky. V takomto prípade bude bezodkladne informovať spotrebiteľa a po dohode stanovia ďalšie kroky k vybaveniu objednávky, alebo zrušeniu k spokojnosti spotrebiteľa.
6.1. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.
6.2. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na spotrebiteľa v čase, keď spotrebiteľ alebo tretia osoba splnomocnená spotrebiteľom prevezme tovar od obchodníka alebo od jeho zástupcu, povereného doručiť tovar, alebo keď tak neurobí včas, tak v čase, keď obchodník umožní spotrebiteľovi nakladať s tovarom a spotrebiteľ tovar neprevezme.
Sťažnosti a podnety spotrebiteľov je možné adresovať na adresu sídla obchodníka, alebo zaslaním na email info@farbyalmani.sk
Tento Reklamačný poriadok je platný od 13.10.2018. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok uverejnených na internetovej stránke www.farbyalmani.sk (ďalej len ako „internetová stránka“).
7.1 Všeobecné ustanovenia
Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti medzi spotrebiteľom, ktorý je spotrebiteľom v zmysle platných právnych predpisov a spoločnosťou LH Partners s.r.o., Nábrežie mládeže 563/57, 94901 Nitra (ďalej len "obchodník") pri uplatňovaní nárokov z vád tovaru zakúpeného prostredníctvom internetovej stránky www.farbyalmani.sk. Ak je spotrebiteľ podnikateľským subjektom vzťahy medzi spotrebiteľom a obchodníkom upravuje obchodný zákonník v platnom znení. Uzatvorením kúpnej zmluvy spotrebiteľ potvrdzuje, že sa oboznámil so Všeobecnými obchodnými podmienkami a týmto reklamačným poriadkom, že s ich ustanoveniami súhlasí a zaväzuje sa riadiť sa nimi vo všetkých vzťahoch s obchodníkom.
7.2 Dĺžka záruky
Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom, v prípade, že tento deň nemožno určiť, záručná doba začína plynúť dňom zaplatenia kúpnej ceny tovaru. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec pri prevzatí spotrebiteľom a za vady, ktoré sa na výrobku vyskytnú a spotrebiteľ ich uplatní počas záručnej doby v zmysle tohto reklamačného poriadku a všeobecných obchodných podmienok. Spotrebiteľi je povinný uplatniť zjavné vady ihneď ako ich zistil, alebo ako ich pri náležitej starostlivosti zistiť mal a mohol.
Práva zo zodpovednosti za chyby tovaru zaniknú, ak neboli uplatnené do 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom. Túto dobu uvedie obchodník v doklade o predaji tovaru.
7.3 Záručné podmienky
Obchodník je povinný prekontrolovať stav tovaru (zásielky) ihneď pri prevzatí od dopravcu (počet balíkov – množstvo tovaru, neporušenosť pásky s firemným logom, poškodenie obalov) a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. O odmietnutí zásielky je spotrebiteľ povinný bezodkladne informovať obchodníka. Pokiaľ spotrebiteľ prevezme od dopravcu zásielku zjavne poškodenú alebo nekompletnú a potvrdí svojim podpisom korektné doručenie, nie je možné reklamáciu dodania tovaru dodatočne uplatniť. Obchodník vyvíja maximálnu snahu zabezpečiť profesionálne a bezchybné doručovanie tovaru, ak by však došlo k vadnej dodávke tovaru a išlo by o zjavnú vadu, po potvrdení bezchybnej dodávky tovaru spotrebiteľom, sú možnosti obchodníka vo vzťahu k dopravcovi tovaru značne obmedzené, napriek tomu obchodník vyvinie snahu, takúto reklamáciu vyriešiť, preto je potrebné bez zbytočného odkladu kontaktovať obchodníka.
Za reklamovanú chybu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov, z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia spotrebiteľom, alebo iného nesprávneho zásahu.
Reklamovať možno len tovar, ktorý je čistý, zbavený všetkých nečistôt, spolu so všetkými proloženými dokladmi. (Tovar zaslaný dobierkou nebude prevzatý). Náklady na zaslanie tovaru na reklamáciu hradí spotrebiteľ.
Obchodník sa zaväzuje oprávnenú a podľa týchto obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa obchodník so spotrebiteľom nedohodnú inak. Na vyjadrenie o uznaní prípadne neuznaní reklamácie má obchodník tri pracovné dní. Vyjadrenie obchodníka ohľadom reklamácie bude písomné zaslané na adresu spotrebiteľovi alebo na email spotrebiteľa.
Miestom pre zaslanie a uplatnenie reklamácie je adresa LH Partners s.r.o., Nábrežie mládeže 563/57, 94901 Nitra
Spotrebiteľ môže chybný tovar na reklamáciu zaslať prepravnou službou, poštou alebo doručiť osobne na adresu sídla obchodníka (spotrebiteľ musí zvoliť takú prepravnú službu, ktorá tovar doručí priamo na adresu sídla.) spolu s kópiou dokladu o kúpe a vyplneným reklamačným protokolom, ktorý nájdete tu
https://nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf
Tovar, ktorý bude zaslaný na náklady obchodníka nebude prijatý!
Náklady na zaslanie tovaru spotrebiteľovi po vybavení oprávnenej reklamácie hradí obchodník.
Spotrebiteľ doloží platnosť záruky predložením nákupného dokladu, pokiaľ bol tovar v minulosti reklamovaný, tiež doloží doklad o predchádzajúcej reklamácii.
Zásielka musí obsahovať:
a) reklamovaný tovar (vrátane kompletného príslušenstva),
b) kópiu faktúry
c) podrobný popis závady, ktorá je dôvodom reklamácie,
d) dostatočné kontaktné údaje spotrebiteľa (spiatočná adresa, tel. číslo, email,).
Reklamácia bude odmietnutá, ak poškodenie alebo inú vadu tovaru:
a) nie je možné identifikovať, preto žiadame spotrebiteľov o popis vady,
b) bolo spôsobené mechanickým poškodením,
c) ak bol tovar používaný v podmienkach, ktoré svojimi chemickými a mechanickými vplyvmi boli značne odlišné od štandardných podmienok, v akých sa tovar obvykle využíva, najmä v prípade, že boli podmienky odlišné od podmienok stanovených výrobcom pre použitie tovaru,
d) spôsobené zlým zaobchádzaním, či zlou starostlivosťou o tovar,
e) poškodeného nadmerným nosením, alebo používaním v rozpore s bežnými alebo výrobcom uvádzanými podmienkami,
f) ktorý bol upravovaný spotrebiteľom
g) ak bolo poškodenie spôsobené prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
7.4 Spôsob vybavenia reklamácie
Ak ide o chybu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný chybu bez zbytočného odkladu najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa prevzatia reklamácie odstrániť. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia chyby vymeniť chybnú vec za vec bezchybnú.
Ak sa po prijatí reklamácie zistí, že vec má chybu, ktorá je neodstrániteľná a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez chyby, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť (vrátiť peniaze). Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu ak ide o odstrániteľnú chybu, ale kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa tej istej chyby ani po tretej oprave vec riadne užívať a taktiež, že má vec súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné chyby, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní.
Ak ide o neodstrániteľnú chybu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny.
Ak má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí), záleží na kupujúcom, ktoré z týchto práv si uplatní. Ak však zvolí jedno z týchto práv nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť. Pri vrátení kúpnej ceny vyššej hodnoty bude vystavený kupujúcemu dobropis a kúpna cena bude uhradená na účet kupujúceho do 14 dní.
Po vybavení oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie, ak bola vada odstránená, v prípade výmeny tovaru začína plynúť nová 24 mesačná záručná doba.
Po vybavení reklamácie, predávajúci odošle tovar na adresu kupujúceho spolu s vyjadrením ako bola reklamácia vybavená, ak sa kupujúci a predávajúci nedohodli inak (napríklad osobné prevzatie tovaru).
7.5 Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@farbyalmani.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.
8.1 Spotrebiteľ a obchodník sa dohodli, že spotrebiteľ je povinný v prípade že je fyzickou osobou oznámiť obchodníkovi svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, e-mailovú adresu a telefónne číslo.
8.2 Spotrebiteľ a obchodník sa dohodli, že spotrebiteľ v prípade, že je právnickou osobou, alebo živnostníkom je povinný oznámiť obchodníkovi svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.
8.3 Spotrebiteľ vyhlasuje, že súhlasí v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby obchodník spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a/alebo ktoré sú potrebné pri činnosti obchodníka a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Spotrebiteľ udeľuje obchodníkovi tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže spotrebiteľ odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu spotrebiteľom obchodníkovi a údaje budú následne vymazané.
8.4 Obchodník oznamuje spotrebiteľovi, že v súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ pri spracúvaní osobných údajov spotrebiteľa sa predpokladá, že osobné údaje spotrebiteľa budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám, resp. okruhu príjemcov:
IČO: 36624942
DIČ: 2021797140
IČ DPH: SK2021797140
Heureka.cz
Palác Syner
Rumunská 655/9
460 01 Liberec 4
Česká Republika
IČO: 02387727
DIČ: CZ02387727
„Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.“
8.5 Spotrebiteľ má právo a možnosť aktualizovať, zmeniť osobné údaje priamo na web stránke internetového obchodu www.farbyalmani.sk, v sekcii účet, ihneď po prihlásení.
8.6 Prevádzkovateľ internetových stránok www.farbyalmani.sk sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených obchodníkom. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.
9.1. Ak obchodník nemôže splniť svoje povinnosti vyplývajúce mu z kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností obchodníka vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar spotrebiteľovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v objednávke, obchodník je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať potrebiteľa a zároveň je povinný
ponúknuť potrebiteľovi náhradné plnenie alebo možnosť pre spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). V prípade, ak spotrebiteľ odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v tomto bode týchto reklamačných a obchodných podmienok, je obchodník povinný vrátiť spotrebiteľovi už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený spotrebiteľom.
9.2. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu za podmienok upravených zákonom č. 108/2024 Z.z.(https://www.slov-lex.sk/ezbierky/pravne-predpisy/SK/ZZ/2024/108/) o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru") a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Spotrebiteľ má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode.
9.3. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru.
9.4 Spotrebiteľ môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
9.5 Pri uplatnení práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy vyplnením formulára na odstúpenie od zmluvy, alebo jednoznačným vyhlásením (napríklad telefonicky, alebo e-mailom) na tel. +421911359600, alebo odoslaním na email info@farbyalmani.sk.
Na odstúpenie od zmluvy využiťe formulár, ktorý môžete zaslať obchodníkovi.
file:///C:/Users/Sklad%20VO%20Ved%C3%BAci/Desktop/reklamacia.pdf
9.6 Odstúpenie od kúpnej zmluvy prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto všeobecných obchodných podmienok musí obsahovať údaje v ňom požadované a to najmä presnú špecifikáciu tovaru, dátum objednania, meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov, adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov, podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov, spôsob, akým má obchodník vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu a/alebo poštovú adresu, dátum. Spotrebiteľ je odstúpením od kúpnej zmluvy povinný doručiť obchodníkovi tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, dokladu o zaplatení a pod. a v originálnom obale, nepoužívaný a to zaslaním alebo prinesením na adresu LH Partners s.r.o. Nábrežie mládeže 563/57, 94901 Nitra. Odporúčame tovar poistiť. Zásielky na dobierku obchodník nepreberá.
9.7 Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, ruší sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil.
9.8 Spotrebiteľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa alebo ho odovzdať obchodníkovi alebo osobe poverenej pobchodníkom na prevzatie tovaru. Lehota podľa prvej vety tohto bodu týchto obchodných podmienok sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.
9.9 Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť
obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
9.10 Spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi.
9.11 Po odstúpení od zmluvy obchodník vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré spotrebiteľ preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru. Obchodník však nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný obchodníkom. Platby budú spotrebiteľovi vrátené do 14 dní odo dňa, keď bude obchodníkovi doručené oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký spotrebiteľ použil pri platbe obchodníkovi, ak spotrebiteľ neuviedol iný spôsob úhrady vo formulári na odstúpenie od zmluvy, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
9.12 Obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi všetky platby podľa bodu 9.11. týchto všeobecných obchodných podmienok pred tým, ako mu je tovar od spotrebiteľa doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi. Platba za zakúpený tovar bude teda obchodníkom uhradená spotrebiteľovi až po doručení vráteného tovaru späť na adresu uvedenú v bode 9.6. týchto všeobecných obchodných podmienok alebo po predložení dokladu obchodníkovi zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.
9.13 V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy v zmysle týchto všeobecných obchodných podmienok a doručí obchodníkovi tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má obchodník voči spotrebiteľovi nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu. Obchodník má právo požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru.
9.14 V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku spotrebiteľ nemôže odstúpiť
od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
- predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od obchodníka spotrebiteľovi zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu obchodníkom nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov.
10.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.
Odoslaním elektronickej objednávky spotrebiteľ bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky. Zmluvné strany sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany. V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
10.2. Spotrebiteľ prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi v celom rozsahu súhlasí.
Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy nezodpovedá obchodník spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynutiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynutiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
10.3 Orgán dozoru, ktorému podlieha činnosť Poskytovateľa je Slovenská obchodná inšpekcia:
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
Staničná 9, P. O. BOX 49A, 950 50 Nitra 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 037/772 02 16
fax č. 037/772 00 24
10.4. Vzťahy neupravené všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka, Zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
10.5. Obchodník si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok, pričom povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke obchodníka www.farbyalmani.sk.